Estimades veïnes i estimats veïns:
Aprofitant els mitjos de que disposem aquest partit, i des de la corporació municipal de Compromís per Novetlè volem, en primer lloc dedicar-li aquest fragment a la persona que sense cap dubte tots coneguem i no oblidarem, un exemple a seguir Xispa:

POEMA PER A TÚ PEPE:
Si no t’ho estimes de tot cor, no hi ha res que pugues defensar. Dol d’aquest dia en què se n’ha anat, ens ha deixat una persona que per damunt de tot ha estimat: treball, família, esport, poble, país… Ha viscut per això i ha viscut estimant-s’ho i defensant-t’ho tot.
L’exemple de la seva vida. Vida viscuda. Vida escrita. També els bons se’n van. També ens deixen. Queda el testimoni i queda la memòria de la gran llavor que ha segut el seu pas per aquest món, d’acord. Memòria i testimoni que no arriben, però, a ser prou consol quan tot és tan recent. Perquè no, no ha viscut debades aquesta gran persona.
L’exemple. Miquel Colomer

En segon lloc, convidar-vos a gaudir de la setmana de festes patronals del nostre poble (els dies 29,30 y 31)…unes festes on tots hem d’ eixir al carrer a disfrutar de la cercavila, les mascletades, el pa beneit, l’ ambient als bars i als cassals de festes…tots i totes hem col•laborat al llarg de tot l’ any per poder tindre les festes com ens mereixem…
Per tant, des de compromís per Novetlè desitgem que entre tots i totes “fem poble”, passem uns magnífics dies de festa, sempre des de la responsabilitat ciutadana i el benestar familiar i social.
De igual manera, també convidem a tota la gent d’altres pobles a que també vinguen a conèixer Novetlè i les seues meravelloses festes.

CASTELLANO

Estimadas vecinas y estimados vecinos:
Aprovechando los medios de que disponemos en este partido, y desde la corporacion municipal de Compromís per Novetlè, queremos en primer lugar dedicarle este fragmento a la persona que sin ninguna duda todos conocemos y no olvidaremos, un ejemplo a seguir, Xispa:

POEMA PARA TI PEPE:
Si no te lo estimas de todo corazón, no hay nada que puedas defender. Duele ese día en que se ha ido, nos ha dejado una persona que por encima de todo ha estimado: trabajo, familia, deporte, pueblo, país… Ha vivido por eso y ha vivido estimándoselo y defendiéndolo todo.
El ejemplo de su vida. Vida vivida. Vida escrita. También los buenos se van. También nos dejan. Queda el testigo y queda la memoria de la gran labor que ha sido su paso por este mundo, de acuerdo. Memoria y testigo que no llegan, pero, a ser suficiente consuelo cuando todo es tan reciente. Porque no, no ha vivido en balde esta gran persona.
El ejemplo Miquel Colomer

En segundo lugar, invitaros a disfrutar de la semana de fiestas patronales de nuestro pueblo… (los días 29,30 y 31)unas fiestas donde todos tenemos que salir a la calle a disfrutar de los pasacalles, las mascletadas, el pan bendito, el ambiente en los bares y en los “casals” de fiestas…Todos y todas hemos colaborado a lo largo de todo el año por poder tener las fiestas que nos merecemos…
Por tanto, desde Compromís per Novetlè deseamos que entre todas y todos “hagamos pueblo”, pasemos unos magníficos días de fiesta, siempre desde la responsabilidad ciudadana y el bienestar familiar y social.
De igual manera, también invitamos a toda la gente de otros pueblos a que también vengan a conocer Novetlè y sus maravillosas fiestas.